رونمایی از طراحی جدید فیس بوک توسط زاکربرگ

© AP Photo / Esteban Felixرونمایی از طراحی جدید فیس بوک توسط زاکربرگ
رونمایی از طراحی جدید فیس بوک توسط زاکربرگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به عقیده، زاکربرگ، در تغییرات جدید به وجود آمده در فیسبوک حریم خصوصی کاربران نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بنیانگذار فیس بوک، مارک زاکربرگ در کنفرانس "توسعه F8" از طراح جدید این شبکه اجتماعی رونمایی کرد. این رونمایی در صفحه فیس بوک مارک زاکربرگ به طور زنده پخش می شد. طرح جدید از صفحه فیسبوک، FB5 نامیده می شود. به عقیده، زاکربرگ، در تغییرات جدید به وجود آمده در فیسبوک حریم خصوصی کاربران نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. 

اختلال جهانی در کار اینستاگرام، فیسبوک و واتس آپ - اسپوتنیک ایران
اختلال جهانی در کار اینستاگرام، فیسبوک و واتس آپ

این تغییرات مخصوص برنامه های سایت و اپلیکیشن این شبکه اجتماعی ارتباط دارد، "نوار آبی" در بالای صفحه ناپدید می شود، طراحی سایت فیسبوک دارای رنگی روشن تر خواهد بود. بخش مربوط به "استوری" که طی 24 ساعت پس از انتشار حذف می شود، با قرار گرفتن در مرکز صفحه، قابل رویت تر می شود.

پیش از این، بنیانگذار فیس بوک مارک زاکربرگ، در اختیار قراردادن اطلاعات شخصی کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک را برای دریافت سود بیشتر، تایید کرد. بر اساس سخنان وی، تبادل اطلاعات شخصی کاربران توسط فیسبوک تایید شده است. این تبادل اطلاعات در راستای تضمین های مکرر بنیانگذار فیس بوک برای "اطمینان از ایمنی اطلاعات در مورد زندگی شخصی کاربران ارائه شده است. طبق گفته این کانال، بیش از 4 هزار صفحه از اسناد مربوط به سال های 2011-2015 در این خصوص منتشر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала