پوتین ادعای مبارزه روسیه در سوریه با معارضان و نه با داعش را دروغ نامید

© Sputnik / Griroriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر Одиннадцатая ежегодная большая пресс-конференция президента России Владимира Путина
Одиннадцатая ежегодная большая пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ادعای مبارزه نیروهای مسلح روسیه در سوریه با معارضان و نه با گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) را دروغ نامید.
پوتین در مصاحبه با نشریه آلمانی "بیلد" ضمن پاسخ به پرسشی درباره ادعاهای مطرح شده در غرب در اینباره که نیروهای مسلح روسیه در سوریه با معارضان و نه با داعش مبارزه می کنند، اعلام کرد:"آنها دروغ می گویند. ببینید، آن ویدئو هایی که برای اثبات این تز مطرح می شوند، قبل از آغاز حملات خلبانان ما به مواضع تروریست ها ظاهر شده بودند و اسنادی برای اثبات این امر موجود است اما منتقدان ما تلاش می ورزند به این موضوع توجه نشان ندهند".
پوتین ضمن یادآوری عملیات آمریکایی ها در افغانستان گفت:"خلبانان امریکایی البته بطور اشتباهی بیمارستان شهر کندز و بیمارستان "پزشکان بدون مرز" را بمباران کردند که در نتیجه آن مردم و پزشکان آسیب دیده و کشته شدند اما رسانه های غربی تلاش می کنند در اینباره سکوت کنند، هیچ چیزی را نمی گویند ، فراموش می کنند و به سرعت همه چیز را از یاد می برند. دوبار گفتند و بعد تمام شد.  دوبار در اینباره صحبت کردند چون خارجیان و "پزشکان بدون مرز" در آنجا بودند. اکنون چه کسی عروسی های نابود شده را به یاد می آورد؟ با یک حمله بیش از صد نفر را کشتند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала