ولادیمیر پوتین: اگر کسی از موضع ما خوشش نمی آید، نباید ما را دشمن بنامد

© Sputnik / Michael KlimentyevПрезидент России Владимир Путин на одиннадцатой большой ежегодной пресс-конференции в Центре международной торговли на Красной Пресне.
Президент России Владимир Путин на одиннадцатой большой ежегодной пресс-конференции в Центре международной торговли на Красной Пресне. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس جمهور ولادیمیر پوتین در سوچی با کای دیکمان ناشر روزنامه آلمانی «بیلد» و نیکولاس بلوم معاون سردبیر این نشریه دیدار و گفتگو کرد. رییس جمهور روسیه با روزنامه نگاران آلمانی درباره طیف گسترده ای از مسایل از جمله مناسبات غرب و روسیه 25 سال بعد از پایان جنگ سرد گفتگو کرد.

 

رییس جمهور روسیه اظهار کرد که با وجود منافع مشترک روسیه با کشورهای مختلف در عرصه جهانی و شرایط کنونی، روسیه در جهت مخالف مواضع اصلی خود حرکت نخواهد کرد.
پوتین در ادامه گفت: «ما تهدیدات مشترک داریم. در گذشته و امروز تلاشمان بر این بوده و هست که کشورهای دنیا را چه در اروپا و چه در سایر نقاط دنیا با هم متحد سازیم و به جنگ تهدیدات برویم. تهدید فقط تروریسم نیست، بلکه جنایات، قاچاق انسان و حتی تخریب محیط زیست و مشکلات زیاد دیگری وجود دارند که باید با آنها مبارزه کرد. با این حال ما هر مرتبه باید بر سر این مسایل به توافق نظر برسیم. اگر کسی از موضع ما خوشش نمی آید، این درست نیست که هر بار ما را دشمن بنامد. شاید بهتر باشد گاهی گوش کنیم و مساله را برای دستیابی به توافق نظر ارزیابی کرده و به دنبال راه حل باشیم؟ »

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала