امریکا حاضر نیست اسناد بمباران بیمارستان در سوریه را به روسیه بدهد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationامریکا حاضر نیست اسناد بمباران بیمارستان در سوریه را به روسیه بدهد
امریکا حاضر نیست اسناد بمباران بیمارستان در سوریه را به روسیه بدهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت خارجه امریکا اعلام کرد که اطلاعاتی درباره بمباران مناطق شهری توسط نیروهای هوایی روسه دریافت کرده و پیشنهاد کرد که در منابع قابل دسترس به جستجو بپردازند.

حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش)
 وزارت خارجه امریکا همچون سابق حاضر نیست اطلاعات تایید کننده مواضع واشنگتن درباره بمباران مناطق مسکونی را ارایه دهد. الیزابت ترودو مدیر بخش مطبوعاتی وزارت خارجه گفت: «ما گفتیم که اطلاعاتی درباره حملات هوایی زیرساخت های مسکونی توسط روسیه دریافت کرده ایم. ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ سازمان های غیردولتی سوریه بروید و در محل (در سوریه) کار کنید و در منابع قابل دسترش اطلاعات را جمع آوری کنید».
ترودو در پاسخ به سوال رسانه های روسی «آیا امریکا می داند که کدام بیمارستان در حملات هوایی تخریب شده»، پاسخ داد که هیچ توضیح و نظری درباره این اطالعات نخواهد داد و به آنها توصیه کرد از مقامات روسیه سوال کنند که کجا را بمباران کرده اند.
رسانه های غربی نیروهای هوایی روسیه را متهم به بمباران شش بیمارستان در سوریه می کنند. مقامات روسیه در تحقیقات خود روشن کرده اند که 5 نقطه از نقاط مورد نظر امریکایی ها اصلا بیمارستان نبوده است.
روز دوشنبه وزارت دفاع روسیه عکس های هوایی از بیمارستان های مورد نظر غرب در سوریه را ارایه کرده است. به گمان غرب این بیمارستان ها در حملات هوایی از بین رفته اند، اما در تصاویر تمام ساختمان ها سالم هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала