نماینده پارلمان فرانسه: ما به رهبر جدیدی همچون پوتین نیاز داریم

© Sputnik / Host photo agency/Alexey Kudenkoنماینده پارلمان فرانسه: ما به رهبرجدیدی همچون پوتین نیاز داریم
نماینده پارلمان فرانسه: ما به رهبرجدیدی همچون پوتین نیاز داریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیروز کلود گواسگن، نماینده پارلمان فرانسه و رئیس شهرداری یکی از محلات پاریس آلکسی مشاکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه را به یک همایش بزرگ هوادارن روسیه در مجلس نمایندگان پارلمان فرانسه دعوت کرد.

به گزارش روزنامه "فیگارو"، گواسگن و مشاکوف در جریان این همایش تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه و تحریم های متقابل روسیه علیه غرب ، مساله کریمه، درگیری سوریه و بحران پناهجویان را مورد بحث قرار دادند.
کلود گواسگن گفت:" به عقیده من، ما باید از مبارزه روس ها با داعش (در سوریه) استقبال کنیم. اگر اجازه نابودی دولت سوریه را بدهیم، این به معنای تجلی یک فاجعه دیگر در وضع مصیبت بار فعلی خواهد بود".
این نماینده پارلمان فرانسه تحریم های فعلی غرب علیه روسیه را بی معنا دانسته و می گوید:" تحریم ها هیچگاه نتیجه به بار نمی آورند و در رابطه با روسیه نیز به موفقیت نرسیده و برضد خود ما عمل می کنند. ما از آنها به شدت آسیب می بینیم. پایان هرچه زودتر تحریم ها به نفع فرانسه خواهد بود".
کلود گواسگن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را همطراز شارل دوگل، رهبر اسبق فرانسه دانست. وی گفت فرانسه به چنان رهبری نیازدارد که این کشور را از خندق فعلی بیرون بکشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала