گزارش و تحلیل

ولادیمیر پوتین : روسیه، جام جهانی 2018 را در سطح بالایی برگزار خواهد کرد

© Sputnik / Alexei DruzhininПрезидент РФ Владимир Путин на церемонии старта волонтёрской программы Кубка конфедераций FIFA 2017 и ЧМ по футболу FIFA 2018
Президент РФ Владимир Путин на церемонии старта волонтёрской программы Кубка конфедераций FIFA 2017 и ЧМ по футболу FIFA 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تئاتر سبز مسکو، مراسم انتخاب داوطلبان برای جام جهانی فوتبال 2018 و جام کنفدراسیون های 2017 فیفا برگزار شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به جمع شدگان اطمینان داد که مسکو می تواند سطح مطلوب سازماندهی مسابقات را تأمین کند.


"فقط 742 روز ما را از جشنواره مهم جهانی فوتبال که اولین دفعه در کشور ما برگزار خواهد شد، جدا می کند. روسیه میزبان 32 بهترین تیم ملی جهان خواهد بود. امروز ما به شروع کار 33- مین، متعَدِد ترین تیم، یعنی تیم داوطلبان 2018 افدام می کنیم. مطمئنم که ما می توانیم عالیترین سطح سازماندهی، هم برای ورزشکاران و هم مهمانان مسابقات تأمین کنیم. همه آنها باید احساس کند که در جشنواره بی نظیر فوتبال شرکت می نمایند".

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد که روسیه به کمک و یاری داوطلبان در برگزاری مسابقات جهانی امید دارد.
بعد از سخنرانی ولادیمیر پوتین، نوبت جانّی اینفانتینو، رئیس فیفا رسید. وی اعتراف کرد که هنوز زبان روسی را به حد کافی برای سخنرانی یاد نگرفته ولی افزود که جمله های "من فوتبال را دوست دارم" و "من روسیه را دوست دارم" دیگر یاد گرفته است.
جانّی اینفانتینو به حضار گفت:

" راه اندازی برنامه داوطلبان، مرحله مهم در سازماندهی مسابقات جهنی فوتبال سال 2018 است. امروز ما از آماده سازی زیرساخت به فعالیت عملیاتی می پردازیم. و امروز کار برنامه ریزی و ساحت و ساز بی چهره،صاحب سیمای مشخص می شود که در حقیقت، شما سیما و چهره نشان دهنده مسابقات 2018 هستید".


در این مراسم، کارلِس پویول، کاپیتان سابقه دار تیم اسپانیایی "بارسلنا" هم شرکت کرده است. در مصاحبه با کانال ،RT وی انتظارات خود را از مسابقات قریب الوقوع قهرمانی فوتبال در میان گذاشت:

" جام جهانی فوتبال، جشن بی نظیر هم برای بازیکنان و هم برای میلیون های هواداران این بازی است. و ما خوشحالیم که جزو شرکت کنندگان هستیم. خیلی جالب خواهد بود که تمام احساسات "موندیئال" را درک و احساس کنیم. کوشش می کنم به روسیه، شاید از طرف آژانس پیش آهنگی خود سفر کنم. امیدوارم در این سفر، بازیکنان جوان خوب پیدا کنم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала