چهره زمین قبل و بعد از تاختن کروناویروس +ویدئو، عکس

CC0 / Pixabay/ColiN00B / روز جهانی زمین
روز جهانی زمین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویر ماهواره‌ای از نقاط مختلف جهان در دو زمان مختلف که وضعیت زمین را در دو حالت قبل و بعد از ویروس کرونا به تصویر می‌کشد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از کره زمین قبل و بعد از همه‌گیری و شیوع جهانی ویروس کرونا در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که با واکنش‌های کاربران در فضای مجازی همراه شده است. ویروسی که جهان را به حالت تعلیق در آورد، با قرنطینه سراسری و کاهش چشمگیر تردد در بسیاری از کشورها تغییرات بسیار مثبت در چهره زمین داشته که با تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده از این نقاط در دو زمان مختلف تغییرات رخ داده شده در آن منطقه قابل مشاهده است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران بسیاری این ویروس منحوس را، ویروس نجات زمین می‌دانند. آنها کاهش بی‌سابقه پروازها و دور کاری مردم را دلیلی برای کاهش تولید گازها در بسیاری از کشورها عنوان می‌کنند و معتقدند زمین در حال نفس کشیدن است؛ زمین جان دوباره می‌گیرد و برای مدتی در آرامش خواهد بود. این کاربران با بیهوده خواندن بسیاری از تجمعات و مراسم‌هایی که توسط مردم مختلف جهان شکل می‌گرفت، عنوان می‌کنند کرونا دنیای دیگری را به روی انسان‌ها گشود و نشان داد که تا چه حد بشر کارهای بیهوده انجام می‌داده است.

View this post on Instagram

A post shared by QuickTake by Bloomberg (@quicktake) on

کاربرانی نیز معتقدند جدایی از اتفاقات ناگواری که به دنبال حضور کرونا در جهان به وقوع پیوست، باید از کرونا ویروس سپاسگزار بود که همه جهانیان را به هم پیوند داد، سبک جدید و بهتری را برای زندگی به مردم معرفی کرد و فرصتی برای تامل بشر مهیا ساخت. این کاربران به نمونه‌های فراوان از اتحاد و همدلی در سراسر جهان اشاره می‌کنند که به سبب کرونا شکل گرفته و قابل ستایش است.

View this post on Instagram

A post shared by دانستنیهای سرگرم کننده (@danestani_va_sargarmi) on

علاوه بر این، جمعی از کاربران با انتشار تصاویری از بازگشت تعدادی از آبزیان به ونیز، آزادی حیوانات را در قبال زندانی انسان‌نماهایی می‌دانند که زمین را به نابودی کشاندند و عنوان می‌کنند کرونا، قهر طبیعت با انسان‌ها است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала