بیرانوند دستکشی را که با آن توپ رونالدو را گرفت به خاطر سیل زدگان می فروشد

© AP Photo / Francisco Secoبیرانوند دستکشی را که با آن توپ رونالدو را گرفت به خاطر سیل زدگان می فروشد
بیرانوند دستکشی را که با آن توپ رونالدو را گرفت به خاطر سیل زدگان می فروشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی‌رضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 گفت که برای کمک به سیل‌زدگان هر کاری می‌کند، دستکش و کفش بازی با پرتغال در جام جهانی که برایم خیلی ارزشمند هستند را به مزایده می‌گذارم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی‌رضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 گفت که برای کمک به سیل‌زدگان هر کاری می‌کند، دستکش و کفش بازی با پرتغال در جام جهانی که برایم خیلی ارزشمند هستند را به مزایده می‌گذارم.

وی در ادامه افزود: سال 98 با تلخی برای مردم کشور و استانم آغاز شد و متأسفانه برخی داغدار شدند. با دیدن تصاویر دل هر انسانی به درد می‌آید. خانه‌های زیادی خراب شد و مردم حتی سرپناهی نداشتند. واقعاً مردم عزیز کشورمان یک بار دیگر نشان دادند که در نوع‌دوستی، بهترین هستند و من هم بار اول محموله‌ها را خودم به لرستان آوردم و تاکنون حدود 15 کامیون اقلام کمکی جمع‌آوری شده است.

طی هفته های اخیر، ایران با سیلاب شدید مواجه شده که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است و ده ها هزار نفر از مردم این کشور را با مشکلاتی روبرو کرده است. همچنین جاده ها، زیرساخت ها و منازل بسیاری بر اثر وقوع سیل آسیب دیده و یا تخریب شده اند. به نقل از وزارت کشور ایران، حدود 400 شهر و روستا در 15 استان ایران با مشکلات مواجه شده اند و 70 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала