واکنش مقامات و کارشناسان ایرانی به افزایش قیمت بنزین در ایران

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش مقامات و کارشناسان ایرانی به افزایش قیمت بنزین در ایران
واکنش مقامات و کارشناسان ایرانی به افزایش قیمت بنزین در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افزایش قیمت بنزین در ایران در بین مقامات و کارشناسان ایرانی نیز واکنش های متفاوتی را بدنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، افزایش قیمت بنزین در ایران در بین مقامات و کارشناسان ایرانی نیز واکنش های متفاوتی را بدنبال داشت.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، گران شدن بنزین را به نفع مردم دانست.

کمالی‌پور، نماینده مجلس ایران در رابطه با گرانی بنزین گفت: بعنوان نماینده مردم تا دیشب از گرانی بنزين خبر نداشتم. جالب اینجاست نمایندگان مجلس به این لایحه رای نداده و این پیشنهاد افزایش قیمت سوخت در مجلس رد شده بود.

امامی‌کاشانی، خطیب نماز جمعه تهران گفت: گرانی بنزین چه ربطی به خانه و میوه و اجناس دارد که گران شوند؟ باید انصاف باشد. با گرانی بنزین کالاها نباید گران شود.

​علی علیزاده تحلیل‌گر، سیاسی ایرانی در توییتر خود نوشت: سربازان رسانه‌ای دولت در فضای مجازی در حال انتشار وسیع این تحلیل اند که افزایش قیمت بنزین تصمیم سران ۳قوه بوده. با این هدف که دولت را تبرئه و مسئولیت افزایش قیمت را بر شانه رهبری بگذارند. جا دارد آقای رئیسی مستقیم به مردم بگوید چه کسی در جلسه سران 3قوه تصمیم افزایش قیمت را گرفته

جهان‌بیگلری، کارشناس اقتصادی گفت: بنزین در ایران ارزان نیست، نسبت به درآمدی که ملت دارند، مناسب است، در امارات حقوق پایه یک کارگر حدود 26 میلیون و قیمت هر لیتر بنزین معادل 2 هزارم درصد آن است، در ایران کارمند، ماهی 3 میلیون حقوق میگیرد و قیمت هر لیتر بنزین معادل 3 هزارم درصد حقوقش است.

​رائفی پور هم قیمت بنزین را در ایران ارزان ندانست و گفت این شیطنت است که می گویند قیمت بنزین در ایران ارزان است، بله این قیمت ارزان است ولی نه برای ما برای خارجی ها.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала