سیل آق قلا را رها نمی کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سیل آق قلا را رها نمی کند
سیل آق قلا را رها نمی کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بارش شدید باران در استان گلستان سبب جاری شدن سیلاب در برخی شهرهای این استان شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، بارش شدید باران از شب گذشته در استان گلستان سبب جاری شدن سیلاب در برخی شهرهای گلستان، تعطیلی و مسدود شدن برخی بزرگراه‌های استان شده است.

در پی وقوع بارش‌های شدید از اواخر وقت روز گذشته تاکنون بسیاری از معابر و خیابان‌های شهرهای گلستان دچار آبگرفتگی شدید شد. ‌به رغم هشدارهای هواشناسی درباره وقوع بارش‌های شدید اما بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهرهای استان از نوکنده و بندرگز تا گرگان و شهرهای دیگر استان دچار آبگرفتگی شدند و در برخی شهرها شدت آبگرفتگی سبب تعطیلی مدارس شده است.

این در حالی است که در چند روز اخیر بارها هواشناسی و آب منطقه‌ای نسبت به وقوع آبگرفتگی و سیلاب‌های ناگهانی هشدار داده بودند اما انگار مسئولان در ایران به‌ویژه مدیران شهری خود را آماده این بارش‌ها نکرده بودند. در آق‌قلا به سبب طغیان رودخانه، علاوه بر مسدود شدن جاده بزرگراهی گرگان به آق‌قلا، رواناب به بخش‌هایی از مناطق مسکونی وارد شد. همچنین بر اساس مشاهدات مردم بارش شدید بامداد امروز به برخی منازل مسکونی و ریزش سقف برخی از خانه‌ها در آق‌قلا شده است. اقدامات برای خدمات‌رسانی به این مناطق ادامه دارد و مسئولان هنوز آماری از خسارت‌های بارش‌ها اعلام نکرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала