درخواست یاری از رهبران شیعیان منطقه برای حل قضیه شیعیان بحرین

© AP Photo / Hassan Ammarآل خلیفه بحرین و شکار روحانیون شیعه
آل خلیفه بحرین و شکار روحانیون شیعه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیخ عبدالامیر القبلان از این رهبران خواست برای بازگرداندن ثبات و امنیت به ملت بحرین تلاش های لازم را به کارگیرند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ایرنا- نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با ارسال تلگراف های جداگانه ای به رهبران ایران، مصر ،الازهر و رهبران برخی کشورهای حوزه خلیج فارس خواهان ورود آنان به قضیه شیعیان بحرین و یاری آنان برای مقابله با اعمال فشارها و اذیت وآزار نظام حاکم بر منامه شد.

براساس این گزارش، خبرگزاری ملی رسانه های لبنان شیخ قبلان با ارسال تلگراف های جداگانه ای به رهبران ایران، مصر، عربستان، امارات متحده عربی، کویت، قطر، عمان رئیس الازهر از آنان خواسته برای کاهش فشارهای رژیم حاکم بر بحرین بر شیعیان این کشور اقدام کنند.

شیخ قبلان درتلگراف های خود تاکید کرد: مردم شیعه بحرین در پیگیری مطالبات خود و دستیابی به حقوق مشروع خود در حیطه اصلاحات سیاسی کشورشان از چارچوب قانون و روش های مسالمت آمیز خارج نشده اند، لذا همه باید با توجه به احتمال بروز پیامدهای وخیمی که ادامه روند جاری در این کشور به آن منتهی خواهد شد، برای خروج بحرین از این وضعیت تمام تلاش خود را به کار گیریم.

 

نایب رییس مجلس شیعیان لبنان برضرورت همسویی تلاش ها برای تحقق یک راه حل سیاسی از طریق گفت وگو تاکید کرد و افزود: این تنها راه بازگردادند ثبات وامنیت به بحرین است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала