اعتراض «کوروش یغمایی» به پخش غیرمجاز آثارش توسط کلتکس رکوردز

© Fotolia / Сotixدفتر نت
دفتر نت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوروش یغمایی طی بیانه‌ای از پخش و فروش غیرقانونی این آلبوم و دیگر آثارش در آمریکا خبر داد.

به گزارش جام جم نوا، حدودا یک ماه پس از انتشار آلبوم «ملک جمشید» توسط کمپانی پژوهشی آمریکایی (Now-Again Records)، کوروش یغمایی از انتشار یک آلبوم جعلی و تقلبی با نام Back From The Brink با ترانه‌های آلبوم «ملک جمشید» خبر داد که به تعداد زیادی در لس‌آنجلس به فروش می‌رسد.

یغمایی شب گذشته طی نوشته‌ای اعتراض خود را به شرکت «کلتکس رکوردز» برای فروش گسترده آثار مختلف‌اش اعلام کرد و خواستار کلیه خسارات مادی و معنوی خود شد.

او معتقد است سال‌ها است در ایران وهمچنین برخی شرکت‌های ایرانی در آمریکا (لس آنجلس) مشغول فروش غیر‌قانونی (بدون اجازه از صاحب ومولف اثر) آلبوم‌های قبلی و به تازگی آلبوم جعلی و تقلبی «ملک جمشید» هستند و طبق قانون مولفان و مصنفان و هنرمندان، تمام حقوق آثارش محفوظ است و تکثیر و انتشاراین آثار یا بخشی از آن به هر شیوه بدون دریافت مجوز قبلی و کتبی از صاحب و مولف اثر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

این هنرمند در انتها از مردم خواست تا برای جلوگیری از فروش آلبوم‌های جعلی و دزدی آشکار ازسوی مافیای هنری که همواره از هنرمندان سو استفاده کرده‌اند و همچننی پشتیبانی از هنر و هنرمند و بویژه برای نشان دادن فرهنگ درستکار مردم نجیب ایران به شرکت تولیدکننده خارج از ایران، هیچ‌گاه از این دلالان و دزدان فرهنگی خریداری نکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала