تمامی فعالیت‌های تروریستی و ضد انقلاب با حساسیت رصد می‌شود

© Fotolia / Mark Rubensخاور شناسی روسی و گامی جدید در مسیر تحقیقات اسلام سیاسی
خاور شناسی روسی و گامی جدید در مسیر تحقیقات اسلام سیاسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تا به امروز تمامی حرکات و فعالیتهای ضدنظام و تروریستی با حساسیت و جدیت سربازان گمنام امام زمان(عج) رصد شده

به گزارش جام جم آنلاین، وزیر اطلاعات ایران اعلام کرد  که تمامی حرکات و فعالیت‌های تروریستی و ضد انقلاب با حساسیت و جدیت سربازان گمنام امام زمان(عج) رصد و با آنان برخورد شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مشهد گفت: در حوزه مفاسد کلان هر جا دولت خلافی دیده بلافاصله اقدام شده و اثر لازم را هم در پی داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در مبارزه با مفاسد، مسئولیت مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی را بر عهده داریم و مباحث جزئی تر بر عهده دستگاه‌های دیگر همانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های مشابه است.

وزیر اطلاعات گفت: در این حوزه تاکنون هزاران هکتار از زمین‌های متعلق به بیت المال که مورد تعدی و تعرض قرار گرفته بود شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی از تصرف خارج و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی افزود: در حوزه اختلاس هایی که زمینه سازی شده بود و سرقت های کلان نیز سربازان گمنام امام زمان(عج) اقدامات بسیار موثری را انجام داده اند.

علوی گفت: در این راستا تا به امروز تمامی حرکات و فعالیتهای ضدنظام و تروریستی با حساسیت و جدیت سربازان گمنام امام زمان(عج) رصد شده و در سایه الطاف خداوندی و رشادتهای صورت گرفته تمامی گروه‌ها، جریان‌ها و افراد با انگیزه های تروریستی، شناسایی و با آنان برخورد شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала