برجام نتوانست انتظارات مردم را برآورده سازد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Sanctions are an illegal pressure tactic to attempt to influence policy, but they will not affect the people of Iran and Russia, Iranian Foreign Minister Javad Zarif told the press after a meeting with his Russian counterpart Sergei Lavrov in Moscow on Friday.
Sanctions are an illegal pressure tactic to attempt to influence policy, but they will not affect the people of Iran and Russia, Iranian Foreign Minister Javad Zarif told the press after a meeting with his Russian counterpart Sergei Lavrov in Moscow on Friday. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارات از برجام آن‌گونه که مورد توقع بود برآورده نشده ولی ما همچنان امیدوار و منتظر هستیم که البته باید واقع‌بین نیز باشیم.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از خبرگزاری فارس- اردشیر نوریان بعدازظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در حال حاضر در سطح کلان کشور با عهدشکنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در امر اجرایی شدن برجام مواجه هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتظارات از برجام آن‌گونه که مورد توقع بود برآورده نشده و اشکالات و گرفتاری‌هایی بوجود آمده است بیان داشت: البته ما همچنان امیدوار و منتظر هستیم ولی باید واقع‌بین باشیم.

این مسؤول تأکید کرد: به دوستانمان در دولت هم هشدار می‌دهیم و هم انذار، مجلس شورای اسلامی و شخص مقام معظم رهبری همیشه از دولت‌های قبل و این دولت حمایت کرده است اما فرصت بسیار اندک است و اگر تلاش نکنند امید مردمی که چند سال پیش با حضور در پای صندوق‌های رأی به این دولت اعتماد کردند به یاس تبدیل می‌شود.

نوریان با بیان اینکه به‌واسطه حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی لازم اعلام کنم که دشمن طرح‌های بسیار گسترده و دقیقی برای ناامنی در کشور طراحی کرده است افزود: خوشبختانه چهارمحال و بختیاری از وضعیت خوبی برخوردار است ولی باید مواظب باشیم تا گرفتار این‌گونه برنامه‌های طراحی شده نشویم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مسائل حساسیت‌برانگیزی چون آب و فیش‌های حقوق‌های نجومی را نمی‌توان در اختیار کانون‌های جهت‌دار قرار داد ادامه داد: در حال حاضر معضل فیش‌های حقوق‌های نجومی به وجود آمده است، هیچ کس نسبت به اصل و پایه این امر توجه نمی‌کند و همه به نوعی فقط در فکر انتقام‌گیری سیاسی هستند.

وی دست‌اندازی به بیت‌المال را مورد تأیید هیچ کس ندانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در شرایطی که پیرامون فیش‌های نجومی پیش آمده خیلی‌ها استعفا دادند، برخی‌ها از کار برکنار شدند ولی بعضی که در این موضع دست داشتند در حاشیه امن قرار گرفتند.

نوریان اضافه کرد: هدف ما این است که با همکاری نمایندگان و مدیران دستگاه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری در همه طرح‌ها چه یک‌فوریتی و چه چند فوریتی که در مجلس تصویب می‌شوند از نظرات تخصصی و کارشناسی مدیران استفاده کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از استاندار چهارمحال و بختیاری تقاضا دارم در خصوص پروژه‌هایی که قرار است اجرایی شوند ابتدا مطالعات کارشناسی مناسب انجام شود بعد اقدام به اجرا کنند چراکه بعضاً دیده شده بعد از صرف هزینه‌های هنگفت به دلیل مشکلات هر چند کوچک سرمایه‌ها باید بلااستفاده مانده است.

وی برخورد صادقانه با مردم را اولویت اصلی مدیران و دیگر مسؤولان عنوان و ادامه داد: باید کاری کنیم اقتصاد کشور به‌گونه‌ای شود که تحت تأثیر مسائل و درگیری‌های بین‌المللی تکان‌های سخت و جبران‌ناپذیر نخورد.

 

این مسؤول با تأکید بر اینکه روح حاکم در اقتصاد مقاومتی استفاده از ایده‌های نو، استفاده از منابع خارجی و تکیه بر داشته‌های داخلی است گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت قول تکمیل زنجیره فولاد را در این استان می‌دهد ولی آیا فکری برای تأمین آب آن کرده، معضلی که باعث راکد ماندن بسیاری از طرح‌های این استان شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала