بحث حقوق های نجومی صرفا مربوط به دولت روحانی نیست

© AFP 2023 / Leo RamirezОфисный работник в Каракасе
Офисный работник в Каракасе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است باید خیلی پیش از اینکه موضوع پرداخت حقوق های نجومی به رسانه ها بکشد، با این موارد به صورت قاطع برخورد می شد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خانه ملت- ولی الله نانواکناری با انتقاد از دریافت حقوق های نجومی از سوی برخی مدیران کشور گفت: مسئولان امانتدار نظام هستند و باید این امانت را حفظ کنند، بنابراین در این مسیر اگر مسئولی خیانت در امانت کند جرمش از سایر مردم عادی بالاتر است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر در سازمانی تخلفی از سوی مدیری پیرامون دریافتی وی صورت گرفت لازم است مدیر متولی آن سازمان اعم از وزیر، مدیران نظارتی و یا حتی رئیس جمهور پاسخگو باشد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با مقصران پرداخت حقوق های نجومی به مدیران، گفت: تأکید بر این است که شدت مجازات برای مسئولان بیش از مردم عادی و در شرایط سختگیرانه‌تری باشد که در نهایت عبرت سایرین شده و عاملی بازدارنده باشد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید خیلی پیش از این نسبت به حقوق های نجومی توجه می شد، خاطرنشان کرد: بحث حقوق های نجومی صرفا مربوط به دولت روحانی نیست و از قبل از آن وجود داشته که باید خیلی پیش از این نسبت به آن توجه و با قاطعیت برخورد می شد البته باید در نظر داشت که این موضوع را به تمام مسئولان تسری ندهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала