سایت شهید بهشتی بدون هیچ تذکری فیلتر شد!

© Fotolia / kkolosovاینترنت دنیا را به هلاکت می کشاند؟
اینترنت دنیا را به هلاکت می کشاند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از آفتاب- هفتم تیر، سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر سید محمد حسینی بهشتی و همراهان او است

هفتم تیر، سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر سید محمد حسینی بهشتی و همراهان او است و به همین مناسبت در چنین روزهایی خاطره و یاد شهید بهشتی بیش از همیشه مرور می‌شود اما همچنان بعد از پنج سال سایت بنیاد آثار آیت الله شهید بهشتی، نخستین رئیس دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، عضو شورای انقلاب، از نزدیکترین یاران حضرت امام خمینی(س) و هم او که رهبر کبیر انقلاب اسلامی در شهادتش فرمود: «بهشتی یک ملت بود برای ملت ما» به علل نامعلوم فیلتر است.
سید علیرضا بهشتی، فرزند شهید آیت‌الله بهشتی درباره‌ی علت فیلتر بودن سایت اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید: «از سال ۱۳۹۰ به یکباره بدون این که هیچ نامه‌ای بیاید یا تذکر شفاهی و کتبی مبنی بر تخلف خاصی به ما داده شود، متوجه شدیم سایت فیلتر شده است. بعد از آن پیگیری کردیم. برای دادستانی تهران نامه‌ای نوشتیم، اما اقدامی صورت نگرفت. با فضای مجازی تماس گرفتیم، آنها هم پاسخی ندادند. به آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتیم و ایشان پیگیری کردند. ولی هیچ‌کس به ما پاسخگو نیست که اساسا چرا و براساس چه روال قانونی این اتفاق افتاده است؟»
او با اشاره به محتوای سایت بنیاد آثار شهید بهشتی ادامه می‌دهد: «ما سایت سیاسی نیستیم. این سایت تخصصی آثار، خاطرات و عکس‌های آقای بهشتی است و برای همین کنجکاو بودیم بدانیم چرا چنین اتفاقی افتاده است؟»
این سایت می‌تواند مرجع درست و مناسبی برای دسترسی علاقه‌مندان باشد و همان طور که سایر سایت‌های افراد مهم و تأثیرگذار در انقلاب اسلامی به مخاطبان خود خدمت رسانی می‌کنند و اطلاعات اصلی و درست در اختیار آنها می‌گذارند، این سایت هم در صورت فیلتر نبودن می‌تواند چنین خدماتی ارائه کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала