جوانان ایرانی و مسنجر روسی

© AFP 2023 / Atta Kenareجوانان ایرانی
جوانان ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ایران کاربران هر چه بیشتری از « آی.سی.کیو» برای معاشرت استفاده می کنند.

یکی دیگر از  «مسنجر» های روسی در  ایران محبوب می شود.  بدنبال « تلگرام»  « آی. سی. کیو» (ICQ) قلوب  کاربران ایرانی را  تسخیر می کند. چندی پیش  شرکت « میل.رو گروپ»  قصد خود  در خصوص تبلیغ  « آی.سی.کیو مسنجر»  در بازار ایران را  اعلام نمود.  یوری  گورسکوی  معاون رئیس این شرکت  در این خصوص گفت: «  ما کارهای  تجسسی  در عرصه مارکتینگ  و بررسی بازار ایران را آغاز کردیم.  شرکت ما با  متخصصان « آی.تی» ایران همکاری  می کند  و می خواهد تمام مقررات بازی  را  بررسی کند تا  وارد این بازار  شده و بتواند در آنجا ماندگار شود».  نتیجه کارها مثبت است.  تا کنون  حدود 35 هزار  کاربر جوان ایرانی  این نرم افزار را  بارگذاری کرده اند.

 ایگور یرماکوف  رئیس بخش  پیام فوری  « میل.رو گروپ»  در مصاحبه با « سپوتنیک پرشین»  در خصوص محبوبیت  « آی.سی.کیو مسنجر»  تعریف کرد  که  زمانی در بین جوانان روسیه  خیلی محبوب بود.

—   اواخر سال گذشته به روز رسانی  کامل  گزینه  « آی. سی.کیو» به پایان رسید — تمام  پلاتفرم های اصلی  اسمارت فون  — آندروید، « آی. او. اِس» و گزینه ای برای « دسک تاپ».  هم اکنون  این گزینه  بهترین محصول از نقطه نظر  امکانات کاری است.  تکامل گزینه پیشنهادی ما — استفاده از  امکان ارسال  پیام صوتی  از جمله در اتاق های گفتگوست.  یکی  از جالب ترین  مشخصات این نرم افزار، امکان شناسایی  پیام های صوتی است.

چندی پیش شرکت ما متوجه شد که تماس های صوتی  همانا از طریق « آی.سی.کیو»  در کشورهای عربی از محبوبیت زیادی برخوردار است.  پس از آگاهی از این موضوع به  پژوهش های خود در این خصوص ادامه دادیم و  متوجه شدیم که اینگونه  تماس  برای ایرانی ها نیز جالب است.  در ایران  کاربران هر چه بیشتری از « آی.سی.کیو» برای معاشرت استفاده می کنند.  پس از آن  بطور عمیق تر به مطالعه و بررسی بازار ایران  پرداختیم.  در ایران تعداد  کاربران اسمارت فون بسرعت افزایش می یابد که آن را با لغو تحریم ها  در ارتباط می دانیم، زیرا همکاری ایران با  غرب شدت می گیرد.  بدین ترتیب  برای ما ایران یک بازار  کاملا جدید است که رقبای ما هنوز  آن را اشغال نکرده اند.  ما می توانیم  گزینه های  بسیار جالبی به  کاربران ایرانی پیشنهاد کنیم که در نوع خود بی نظیر است.  ما با چند آژانس ایرانی همکاری می کنیم تا  بهتر با درخواست ها و علایق  و انتظارات کاربران ایرانی « مسنجر» معاصر آشنا بشویم. بعدا خواهیم دید به چه شکلی می توانیم  سرویس خود را با  خواست های کاربران ایران وفق بدهیم.

مهمترین جنبه  برای  رواج « آی.سی.کی.» در بازار ایران جلوگیری از  افتادن در تله  «مسنجر» های اینترنتی  فیلتر شده است.  زیرا در ایران  سرویس های اینترنتی « با محتوای خارج از اخلاق» فیلتر می شود و سرویس های WhatsApp, Instagram, Viber نیز دچار فیلتر شده اند.

 ایگور یرماکوف گفت: سرویس « آی. سی. کیو» در ایران با خطر فیلتر مواجه نخواهد شد. ما از  تجربه دوری از فیلتر برخورداریم.  بدین منظور باید  با متخصصان ایرانی  کارها  تدقیق بشوند.  از اینرو بخوبی می دانیم که دیر یا زود فعالیت خود را با  درخواست های مطرح شده وفق خواهیم داد.  نمی گویم که ما  فیلترها را دور خواهیم زد زیرا با  سیاست  و استراتژی شرکت ما  نمی خواند.  ما می خواهیم از  نظرات یکدیگر مطلع بشویم و به همکاری متقابل بپردازیم.  می خواهیم خود را بیمه کنیم تا در  صورت  مسدود شدن سرویس ما،  هر چه سریعتر آزاد بشود.  فعلا سرویس ما کار می کند و  فیلتر نمی شود».

ریاست بخش  پیام فوری  « میل.رو گروپ»  افزود که  در آینده نزدیک  شرکت قصد دارد تماس های صوتی و بصری  را راه اندازی کند تا استفاده از سرویس را برای  کاربران بیشتری ممکن سازد  زیرا این برنامه  معاشرت را  امن تر خواهد کرد. با استفاده از این گزینه  رقمی،  فقط فرستنده و گیرنده از  « کلید مشترک» برخوردار  هستند.

ایگور یرماکوف  رئیس  بخش  پیام های فوری «میل.رو گروپ» در باره  آغاز کار « آی. سی. کیو»  گفت:  نمی توانم در این خصوص تاریخ مشخصی را اعلام کنم.  هم اکنون وظیفه ما  آن است که سرویس خود را در ایران تبلیغ کنیم.  هر چه سریعتر این کار انجام بشود  برای ما بهتر خواهد بود.  در دنیای  موبایل همه چیز  زود تغییر می کند.  اما ما حتی یک لحظه هم  دست از کار در این راستا  نمی کشیم، کار و زحمات ما  به ثمر خواهد نشست. باور کنید!».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала