اتریش 2 بیمارستان در ایران می‌سازد

© Fotolia / Kristina Afanasyevaایران و اتریش چهار سند همکاری امضا کردند
ایران و اتریش چهار سند همکاری امضا کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از امضای تفاهم نامه این سازمان و یک شرکت اتریشی برای ساخت دو بیمارستان در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ سید تقی نوربخش در نشست خبری مشترک روسای سازمان‌های بیمه‌گر و رفاه اجتماعی در بیمارستان میلاد با اشاره به امضای تفاهم نامه با یک شرکت اتریشی برای ساخت دو بیمارستان در کشور گفت: این سازمان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت بهتر به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به کار گرفته و در بعد درمان، برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت‌ها دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش ارتقای هتلینگ 160 میلیارد تومان امسال هزینه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این که دولت با صداقت با مردم برخورد می‌کند خاطرنشان کرد: ما وعده‌هایی که برای ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و درمانی می‌دهیم را اجرا می‌کنیم و تامین اجتماعی ملزم به این مساله است.ما سعی می‌کنیم وعده‌هایی که می‌دهیم اجرایی شود همان گونه که چندین پروژه مانند پلدختر لرستان و بافق یزد در کمتر از یک سال و پیش از موعد پیش‌بینی‌شده به بهره‌برداری رسیده است.


نوربخش در ادامه با بیان این که شرکت خانه‌سازی تامین اجتماعی تقریبا هیچ پروژه‌ای را بعد از زمان مقرر به اتمام نرسانده است، افزود: با یکی از شرکت‌های بزرگ اتریشی در حوزه بیمارستان‌سازی تفاهم نامه‌ای امضا می‌کنیم که قرار است در شیراز و تبریز دو بیمارستان جدید احداث کنند.

وی با بیان این که همچنین در آینده در مشهد نیز بیمارستانی احداث خواهد شد، گفت: این سه مرکز درمانی مستهلک به عنوان مراکز جدید برای ارائه خدمات به مردم ساخته خواهد شد. این طرح‌ها بیش از 36 ماه زمان ساخت با انتقال آخرین تکنولوژی بیمارستان‌سازی در قالب فاینانس ساخته خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала