واگن های متروی تولید روسیه برای ایران

© Sputnik / Maksim Blinovمترو مسکو
مترو مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حاشیه نمایشگاه " گفتگوی صنعتی روسیه – ایران"، آنتون آکولوف، رئیس بخش فعالیت های اقتصاد خارجی این شرکت به خبرگزاری تاس گفت : شرکت سهامی خاص " ترانس ماش هلدینگ" ، با طرف ایرانی در خصوص فروش واگن برای مترو و همچنین لوکومتیوهای حمل بار مذاکره می کند.

به گفته ی وی در سال 2017 این شرکت قصد دارد 117 واگن برای مترو شهر قم به ایران ارسال کند. ضمنا کل فن آوری شرکت " متروواگن ماش" در محل کارخانه شریک "ترانس ماش هلدینگ" در ایران یعنی " واگن پارس" تولید می شود.

آکولوف خاطر نشان کرد: " شهر قم ، کارت ورود به بازار ایران است. پس از آن با تغییرات جزئی ما می توانیم واگن هایی را برای تهران ، مشهد و اصفهان بفرستیم ، یعنی سه کلان شهر ایران که پیشرفته هستند اما به بازسازی نیاز دارند و یا به ساختار ریلی مجهز بوده و یا در حال ساخت آن هستند."

آکولوف خاطر نشان کرد: " از نقطه نظر تنوع اقتصادی پروژه در ایران در هر صورت سودمند است. با در نظر گرفتن شریک محلی در اینجا ، تماس با سفارش دهندگان ساده تر می شود. ما بخش اعظمی از تولیدات خود را داریم یعنی بدنه ، تجهیزات واگنی ، سیستم های کنترلی ، عناصر داخل سالن ، بنابراین برای ما حتی میزان 50 عدد بسیار جالب توجه است.
مدیر ارشد خاطر نشان نمود: ترانس ماش هلدینگ در بازار ایران با شرکت های چینی رقابت می کند که پیش از همه محصولات خود را ارسال می کنند یعنی تقریبا 75 واگن برای مترو تهران. اکنون طرف ایرانی در بخش های واگن مترو از تولید چینی استفاده می کند آنها از چین بدنه دریافت کرده و آنرا با قطعات خود تکمیل می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала