زائران ایرانی ازمرز چذابه و شلمچه وارد کشور شوند

© AP Photo / Hassan Ammarزائران ایرانی
زائران ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق به زائران کشورمان در شهر کربلا توصیه کرد که در بازگشت به کشور عجله نکنند و با توجه به ازدحام شدید در مرز مهران، از آنان خواست از مرزهای چذابه (الشیب در العماره) و شلمچه (دربصره) وارد کشور شوند.

خبرگزرای اسپوتنیک به نقل از ایرنا، «مصطفی قاسمی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به کربلا گفت که به زائران ایرانی توصیه می کنیم در بازگشت به کشور عجله نکنند اما اگر قصد بازگشت دارند با توجه به ازدحام بیش از حد در مرز مهران، بهتر است از مرزهای چذابه و شلمچه به کشورمان بازگردند.
وی با اشاره به پایان مراسم اربعین حسینی در روز پنجشنبه افزود که به دلیل خروج زائران عراقی از شهر کربلا به سمت شهرهایشان و احتمال کمبود وسائط نقلیه ، زائران ایرانی و خارجی در خروج از کربلا عجله نکنند و به آنها توصیه می شود از فرصت استفاده کرده و به زیارت عتبات عالیات در نجف اشرف و کاظمین مشرف شوند.
قاسمی، زیارت امامین عسکریین (ع) در شهر سامرا واقع در 120 کیلومتری شمال بغداد را به دلیل ناامنی های احتمالی به زائران ایرانی توصیه نکرد و گفت که مراسم اربعین حسینی تاکنون در کمال آرامش و امنیت برگزار شد و هیچ گونه حادثه امنیتی تاکنون به ثبت نرسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала