یازدهمین جلسه محاکمه بابک زنجانی، ۴۹ هزار میلیارد تومان در حساب دارم

© Photo / Youtube/Iran-e-man TV تلویزیون ایران منیازدهمین جلسه محاکمه بابک زنجانی، ۴۹ هزار میلیارد تومان در حساب دارم
یازدهمین جلسه محاکمه بابک زنجانی، ۴۹ هزار میلیارد تومان در حساب دارم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بابک زنجانی گفت: گفته بودم ۲۲ میلیارد یورو در حسابم دارم و از حسابم ۱۰ میلیارد یورو کم شده و در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو معادل ۴۹ هزار میلیارد تومان در حسابم دارم.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر، یازدهمین جلسه محاکمه بابک زنجانی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور متهمان، وکلای مدافع و نمایندگان حقوقی شاکیان پرونده آغاز شد.
بابک زنجانی در ابتدای جلسه در جایگاه متهمان قرار گرفت و با قرائت صفحه ۹۸ دفاعیات خود گفت: سال ۱۳۸۵ هواپیمایی قشم را خریداری کردم و از سال ۸۶ خرید هواپیماهایم آغاز شد برای همین ۱۰۰ میلیون دلار به آقای ش دادم. آن زمان ۱۰ شرکت داشتم اما حواله های پولی بسیار سخت جابجا می شد و من روزانه ۳۰۰ حواله به سراسر دنیا می زدم.
وی ادامه داد: من همان موقع بیش از ۱۰ شرکت داشتم. من و بازپرس این پرونده از قبل با هم آشنا بودیم و آشنایی ما به این پرونده بازنمی‌گردد. سال ۸۷ یک اتفاقی بین ما بود و در همانجا فقط ۲۰۰ میلیارد تومان جابه‌جایی پول انجام دادم چراکه آقای بازپرس گفته بودند باید یک پولی را پرداخت کنم و حساب‌شان را ببندم.
متهم اصلی پرونده نفتی در پاسخ به این مطلب که عنوان شده کارمزدش بسیار بوده است، گفت: آیا گرفتن کارمزد ۷ در هزار زیاد است. صرافی‌ها ۱۰ الی ۱۵ تا ۲۰ درصد کارمزد می‌گیرند. همین بانک ملت برای اینکه پول سازمان حج و زیارت را بدهد ۱۶ درصد کارمزد گرفته بود در حالی که من زیر یک درصد کارمزد می‌گرفتم و در بانک‌های عربستانی ریال عربستان به سازمان حج تحویل می‌دادم.
قرار شد جلسه بعدی روز شنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала