بابک زنجانی در انتظار برگزاری جلسه دادگاهی

© Photo / Youtube/Iran-e-man TV تلویزیون ایران منبابک زنجانی در انتظار برگزاری جلسه دادگاهی
بابک زنجانی در انتظار برگزاری جلسه دادگاهی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است شنبه هفته آینده - 9 آبان ماه - چهارمین جلسه دادگاه بابک زنجانی به همراه دو متهم دیگر پرونده در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شود و ریاست این جلسه بر عهده قاضی صلواتی خواهی بود.

ماه گذشته اولین جلسه رسیدگی به پرونده این متهمان در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار گردید و اتهام افساد فی‌الارض برای سه متهم این پرونده مطرح شد. طبق کیفرخواست صادره اتهاماتی از قبیل افساد فی‌الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی کشور، کلاهبرداری از شرکت ملی نفت، بانک مسکن و تامین اجتماعی، پولشویی، جعل 24 فقره اسناد بانکی و صورت حساب‌های بانکی، جعل حواله‌های ارزی، جعل دستور انتقال بین بانک‌ها به بانک زنجانی وارد است.
به متهمان ردیف دوم و سوم این پرونده نیز اتهام افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی، مشارکت در کلاهبرداری وارد شده است.
احتمالا جلسه دادگاهی هفته آینده نیز به قاعده جلسات قبلی به صورت علنی برگزار خواهد شد، مگر اینکه دادگاه برگزاری ادامه جلسات را به صورت غیرعلنی اعلام کند.
در این خصوص رسول کوهپایه زاده وکیل‌مدافع بابک زنجانی به خبرگزاری ایسنا گفت: من امیدوارم که پس از اتمام قرائت کیفرخواست، دادگاه دفاعیات آقای زنجانی و اظهارات بنده علنی باشد تا رعایت عدالت انجام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала