طرح کشت فراسرزمینی ایران در برزیل

© Fotolia / aaastocksبازگشت شرکت های روسی به ایران برای ادامه اجرای پروژه ها
بازگشت شرکت های روسی به ایران برای ادامه اجرای پروژه ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک: وزیر توسعه صنعت و تجارت خارجی برزیل از اجرایی شدن پیشنهاد کشت فراسرزمینی ایران در برزیل تا چند ماه دیگر خبر داد.

طرح کشت فراسرزمینی پیشنهادی است که هیات اقتصادی برزیل در اتاق بازرگانی ایران از آن مطلع شدند و قرار است با بازگشت ما به برزیل تحت بررسی مقامات مسئول در حوزه کشاورزی قرار گیرد و پیش بینی می شود تا چند ماه دیگر این طرح عملی شود.

آرماندو منتیرونتو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره طرح کشت فراسرزمینی ایران در برزیل گفت:

بخش های صنعتی کشور برزیل که برای همکاری اقتصادی با ایران تمایل دارند می‌توانم به بخش داروسازی، خودرو، تجهیزات ماشینی، هواپیما و بخش خدمات از جمله بخش نرم افزاری و بخش فناوری اطلاعات نام ببرم.

محمود حجتی- وزیر جهاد کشاورزی ایران — در دیدار سال گذشته خود با همتای برزیلی اش از تصمیم ایران برای اجاره بلند مدت اراضی کشور برزیل توسط شهروندان ایرانی برای تولید و تامین محصولات مورد نیاز کشورمان خبر داده بود.

وزیر توسعه صنعت و تجارت خارجی برزیل با اشاره به توان صادرات گوشت قرمز به ایران در حد نیاز، درباره حجم صادرات اقلام خوراکی اظهار کرد: ظرفیت صادرات اقلام خوراکی چون گوشت، شکر و سویا به اندازه ای است که می توانیم حجم صادرات آن را به 90 درصد برسانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала