- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

گلوله باران ساختمان های مسکونی در شهر بلگورود روسیه توسط ارتش اوکراین

© Photo / Ministry of Emergency Situations of Russia of the Belgorod region/Telegramگلوله باران ساختمان های مسکونی در شهر بلگورود روسیه توسط ارتش اوکراین
گلوله باران ساختمان های مسکونی در شهر بلگورود روسیه توسط ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2024
اشتراک
در حمله شبانه نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود، هفت بزرگسال و یک کودک زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، استاندار ویاچسلاو گلادکوف در کانال تلگرامی خود این خبر را منتشر کرد.
او نوشت: "شهر بلگورود و استان بلگورود مورد حمله هوایی نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفتند و به طور مستقیم به ساختمان‌های مسکونی و اتومبیل‌ها ضربه وارد شد."
به گفته استاندار چهار مصدوم با اصابت ترکش به بیمارستان شماره 2 شهرستان منتقل شدند و دختر یازده ساله ای از ناحیه پای چپ مصدوم شد و در بیمارستان بالینی کودکان منطقه بستری است. سه نفر دیگر در محل تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتند و از بستری شدن در بیمارستان خودداری کردند.
Погрузка боеприпрасов для Украины на объединенной базе Макгуайр-Дикс-Лейкхерст, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2024
گزارش و تحلیل
رسانه: اظهارات رهبران غربی به اوکراین امید کاذب می دهد
در شهر بلگورود خسارت های مختلفی در 34 آپارتمان در 19 ساختمان مسکونی رخ داده و یک خانه شخصی و 37 خودرو آسیب دیده است. در استان بلگورود، گلوله باران به سقف چهار خانه شخصی و سه خودرو آسیب رساند.
دیشب سه بار خطر موشکی در بلگورود و استان بلگورود اعلام شد. به گفته وزارت دفاع روسیه ، نیروهای پدافند هوایی 15 گلوله از سامانه ومپایر ساخت جمهوری چک و یک پهپاد را بر فراز منطقه سرنگون کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала