در مسکو اعلام شد اگر فرانسوی ها در اوکراین ظاهر شوند، هدف نیروهای روسی قرار خواهند گرفت

© AFP 2023 / Jean-Pierre Muller سربازان فرانسوی
سربازان فرانسوی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2024
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در خصوص اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اعزام نیرو به اوکراین، اعلام کرد، در صورتی که فرانسوی‌ها در منطقه درگیری ظاهر شوند، هدف نیروهای مسلح روسیه تلقی خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اعزام نیرو به اوکراین، گفت: "خود مکرون نشان داده هدف از این لفاظی ها ایجاد نوعی "ابهام استراتژیک" در روسیه است. ما باید او را ناامید کنیم، و نقشه هایش را بی نتیجه بگذاریم، برای ما وضعیت بیش از حد قطعی و مشخص است. ما از مدت ها پیش وضعیت را تعیین ومشخص کردیم. اگر فرانسوی ها در منطقه درگیری ظاهر شوند، قطعا به هدفی برای نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهند شد. به نظر من پاریس شواهدی برای این موضوع دارد و می داند چه اتفاقی می افتد."
حملات ارتش روسیه به کارخانه های نظامی  در کی یف و دیگر شهرهای اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حملات ارتش روسیه به کارخانه های نظامی در کی یف و دیگر شهرهای اوکراین
پیش از این، مکرون در مصاحبه با نشریه اکونومیست گفته بود که در صورت عبور روسیه از خطوط مقدم جبهه و درخواست از سوی اوکراین، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی کند. به گفته وی، "بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا" با رویکرد فرانسه در مورد اعزام احتمالی نیرو موافقت کردند. پیش از این، گزارش شده بود که رهبر فرانسه در ماه فوریه در بین جمعی گفته است که "امسال" او "باید بچه ها را به اودسا بفرستد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала