ترامپ یک طرح "محرمانه" برای پایان دادن به درگیری در اوکراین تدوین کرده

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2024
اشتراک
روزنامه انگلیسی تلگراف به نقل از یک منبع می نویسد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، طرحی مفصل برای پایان مسالمت آمیز درگیری اوکراین تدوین کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این نشریه آمده است: "او (ترامپ) طرحی مفصل برای پایان صلح‌آمیز جنگ تهیه کرده است، اما تا پس از انتخابات آن را فاش نخواهد کرد.
این منبع گفت که ترامپ قصد ندارد درباره این طرح "در اخبار شبکه های تلیویزیونی کابلی" بحث کند، زیرا در این صورت شما تمام اهرم ها را از دست خواهید داد.
به گفته وی، رئیس جمهور سابق در طول مبارزات انتخاباتی قصد دارد به اظهارات ساده ای در اینباره اکتفا کند که به درگیری پایان می دهد. به این ترتیب، این سیاستمدار قصد دارد رای دهندگانی را در ایالات متحده که که طرفدار حل مسالمت آمیز درگیری اوکراین هستند، به سوی خود جلب کند.
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2024
دستیار سابق ترامپ اعتماد وی به حل و فصل درگیری در اوکراین را "مضحک" خواند
ترامپ پیش از این بارها اعلام کرده بود که در صورت انتخاب مجدد، درطی فقط 24 ساعت به حل مناقشه روسیه و اوکراین دست خواهد یافت. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه، با اظهار نظر در مورد این اظهارات، خاطرنشان کرد که این مسئله بسیار پیچیده تر از ان است که چنین راه حل ساده ای داشته باشد.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 5 نوامبر 2024 برگزار می شود. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت، از حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رهبر سابق آمریکا، از حزب جمهوری خواه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала