ارتش روسیه در حال تکامل شدید است

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر تانک های "تی-80" ارتش روسیه
تانک های تی-80 ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2024
اشتراک
رسانه های اسپانیایی: واقعیت این است که فدراسیون روسیه، امروز از نظر نظامی قوی تر از آغاز درگیری است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپانیایی «پایس» نوشت که نیروهای مسلح روسیه با "سرعت سرسام آور" در حال توسعه هستند.
این نشریه نوشت: "ارتش روسیه با سرعتی سریع در حال تکامل و توسعه است. واقعیت این است که فدراسیون روسیه، امروز از نظر نظامی قوی تر از آغاز درگیری است".
نشریه نامبرده همچنین توجه خود را به این واقعیت جلب می کند که نیروهای اوکراینی و ناتو اعتراف می کنند که روسیه یک "جهش کیفی" انجام داده است تا ارتشی قوی تر از آغاز عملیات ویژه داشته باشد.
کریستوفر کاولی، فرمانده نیروهای مشترک ناتو در اروپا در اوایل ماه آوریل گفت که نیروهای روسیه در تامین مهمات پنج برابر نیروهای مسلح اوکراین برتری دارند. وی همچنین خاطرنشان کرد که روسیه سه برابر بیشتر از کل بلوک ناتو گلوله های توپخانه تولید می کند.
کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2024
کرملین: شرکت مستقیم آمریکا در درگیری اوکراین نتیجه عملیات ویژه نظامی روسیه را تغییر نخواهد داد
گفتنی است، رابرت برنز، رئیس سیا، پیشتر اعلام کرده بود که بدون کمک نظامی بیشتر از سوی ایالات متحده، اوکراین مجبور خواهد شد تا ظرف یک سال آینده وارد مذاکرات صلح بر اساس شرایط مسکو شود. به عقیده وی، عدم حمایت آمریکا منجر به عقب نشینی بیشتر و از دست دادن قلمرو نیروهای مسلح اوکراین خواهد شد. همانطور که روزنامه موندو به نقل از یک مقام نظامی اوکراینی گزارش داد، اگر اوکراین در آینده نزدیک مهمات از غرب دریافت نکند، کیف ضرر خواهد کرد. ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان نیز به نوبه خود گفت که اتحادیه اروپا نمی‌تواند منابع مالی کافی برای اوکراین فراهم کند تا بتواند به پیروزی نظامی در درگیری با روسیه دست یابد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه سال 2022 میلادی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند.به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند.روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است.مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع تغییری نکرد و پیشرفتی حاصل نشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала