- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دیشب 68 پهپاد اوکراینی بر فراز دو منطقه روسیه سرنگون شدند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر پدافند هوایی روسیه
پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2024
اشتراک
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد دیشب 68 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در مناطق کراسنودار و کریمه سرنگون شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: "طی شب گذشته، تلاش‌های رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی با استفاده از پهپادهایی از نوع هواپیما علیه اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه خنثی شد، سیستم‌های نگهبان دفاع هوایی بر فراز قلمرو کراسنودار 66 پهپاد اوکراینی را رهگیری و منهدم کردند. دو پهپاد دیگر بر فراز شبه جزیره کریمه منهدم شدند".
فرماندار منطقه کراسنودار، ونیامین کاندراتیف تاکید کرد، پهپادهای دشمن تلاش کردند به تأسیسات زیرساختی و یک پالایشگاه نفت حمله کنند، اما تلفات جانی ببار نیامد.
آمریکایی ها  در مورد آسیب پذیری ویژه خود در فضا صحبت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2024
کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا سامانه پاتریوت آزاد برای اوکراین ندارد
رئیس منطقه اسلاویانسکی، رومن سینیاگوفسکی، تصریح کرد که یک ستون تقطیر در قلمرو پالایشگاه محلی پس از 9 حمله پهپاد آسیب دیده است. بعداً ستاد عملیاتی منطقه از خسارت وارده به بخش تفکیک خبر داد. آتش سوزی در پنج متر مربع رخ داد که اطفا شد.
نیروهای مسلح اوکراین مرتباً سعی می کنند با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به اهدافی در خاک روسیه حمله کنند و نیروهای پدافند هوایی عملیات آنها را خنثی و سرکوب می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала