- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

چرا نظامیان اوکراینی، اجساد سربازان کشته شده خود را پنهان می کنند؟

© Sputnik / Stringerارتش اوکراین
ارتش اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2024
اشتراک
فیلمی از شبه نظامیان نیروهای مسلح اوکراین منتشر شده است که اجساد کشته شدگان خود را پنهان می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یک پهپاد شناسایی روسی در ویدئویی ضبط کرد که چگونه یک تیم تخلیه اوکراین اجساد سربازان کشته شده اوکراینی را در یک جنگل خط مقدم می اندازند.
یک منبع در سازمان های مجری قانون روسیه به اسپوتنیک گفت که نیروهای مسلح اوکراین این کار را هم برای پنهان کردن خسارات و هم برای جلوگیری از پرداخت غرامت پولی به بستگان آنها انجام می دهند.
سرگی شایگو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
میزان تلفات و خسارات اوکراین از ابتدای سال از زبان وزیر دفاع روسیه
منبع آگاه گفت: «نظامیان اوکراینی دو مجروح را از سنگرهای ویران شده خارج کرده، آنها را در یک وانت بار کرده و به سمت پشت جبهه حرکت کردند. اما بعداً پیکاپ مسیر خود را تغییر داد و به کمربندی جنگلی رفت. هنگامی که خودرو متوقف شد، تیم تخلیه اوکراین دو همرزم خود را که در آن زمان مرده بودند و قبلاً آنها را تخلیه کرده بودند، از پیکاپ خارج کردند و اجساد آنها را در کمربندی جنگلی رها کردند و سوار شدند و رفتند. بدین ترتیب ارتش اوکراین خسارات خود را پنهان کرده و از پرداخت غرامت پولی به خانواده های کشته شدگان جلوگیری می کند».
ارتش روسیه بارها تعداد زیادی اجساد دفن نشده سربازان کشته شده اوکراینی در منطقه خط مقدم تحت کنترل کی یف را گزارش کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала