کنگره آمریکا: نیازی به لایحه های جدید برای کمک به اوکراین نیست

© Fotolia / Gelangelanکنگره آمریکا
کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2024
اشتراک
نماینده کنگره گفت که دموکرات ها نیازی به لایحه های جدید برای کمک به اوکراین نمی بینند.
به گزارش اسپوتنیک، حکیم جفریس، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان ابراز اطمینان کرد که لایحه اختصاص 60 میلیارد دلار به کی یف از حمایت تعداد مورد نیاز کنگره برخوردار است و گفت که او نیازی به توسعه ابتکارات جایگزین نمی بیند که رهبران جمهوریخواه در مورد آن صحبت می کنند.
جفریس در مصاحبه ای با سی بی اس به مایک جانسون رئیس جمهوری خواه قول داد که در صورت مخالفت با حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و به رأی گذاشتن لایحه کمک به اوکراین، که قبلاً توسط سنا تصویب شده بود، از تلاش برای سرنگونی او محافظت کند.
وی افزود: مطمئناً وقتی یک لایحه امنیت ملی جامع و دو حزبی از سنا بیرون می آید، به جایگزینی نیاز نداریم... همه در واشنگتن می دانند که حداقل 300 رای خواهد داشت، اگر نه بیشتر.
لایحه ای برای کمک به متحدان ایالات متحده، از جمله اوکراین، در سنا تصویب شد، اما علیرغم فشار بی سابقه کاخ سفید بر جانسون جمهوری خواه برای به رای گیری در مجلس نمایندگان متوقف شد.
جفریس تصریح کرد که اگر جانسون تصمیم بگیرد این لایحه را به رأی‌گیری بگذارد، دموکرات‌ها از برکناری او دفاع خواهند کرد. ما در این مورد به عنوان یک فراکسیون صحبت نکرده‌ایم... اما تعداد معقولی از نمایندگان مجلس هستند که معتقد نیستند رئیس مجلس برای انتخاب درست باید حذف شود.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ابتدای سخنرانی خود در کنگره، با شروع سخنرانی سالانه خود با این موضوع، نیاز به از سرگیری کمک های آمریکا به اوکراین را که در ماه دسامبر به دلیل کمبود بودجه متوقف شده بود، مطرح کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала