- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"دندان اژدها". در آمریکا از حرکت پوتین بر علیه نیروهای مسلح اوکراین به وحشت افتادند

© AP Photo / Michal DyjukУкраинские и польские солдаты на танке Leopard 2
Украинские и польские солдаты на танке Leopard 2 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
رسانه: تقویت خط دفاعی روسیه تجهیزات متعلق به ناتو نیروهای مسلح اوکراین را متوقف کرد.رسانه: تقویت خط دفاعی روسیه تجهیزات متعلق به ناتو نیروهای مسلح اوکراین را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، برنارد کول تحلیلگر نشریه Newsweek در مقاله ای برای این رسانه اعلام کرد که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین بدلیل خط دفاعی روسیه که به خوبی آماده شده بود، متحمل شکست شد.

وی تاکید کرد: "تسلیحات جدید غربی که توسط اوکراین دریافت شده بود، با، به معنای واقعی کلمه، دره هایی از تجهیزات دفاعی که توسط روسها در طول تمامی خط مقدم ایجاد شده بودند، روبرو شدند. در بین میدان های مین، حفره های ضد تانک و "دندان های اژدها" - تکه های بتونی هرم شکل که برای متوقف سازی تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می گیرند".

به گفته این ژورنالیست، نیروهای مسلح اوکراین بدلیل توان آتشباری بالای ارتش روسیه با تلفات سنگینی روبرو شدند که از جمله آنها تجهیزات زرهی ارسالی توسط ناتو بود. عدم وجود برتری در آسمان و کمبود مهمات باعث این شدند که نظامیان اوکراینی نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنند.

این نشریه اظهارات گلن گرانت کارشناس نظامی را اینگونه نقل می کند: "اگر عادل باشیم، باید بگوییم که همه چیز برای اوکراین آنقدر خوب پیش نمی رود که خواهان آن بود".

Добровольно сложивший оружие украинский военнослужащий во время встречи с уполномоченным по правам человека в ЛНР Викторией Сердюковой в Луганске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اعزام به قتلگاه. در ایتالیا از ترفند جدید نظامیان "شکست ناپذیر" اوکراین وحشت کردند
ضد حمله اوکراین در مسیرهای زاپاروژیه ، یوژنو دونتسک و آرتیوموفسک در 4 ژوئن آغاز شد. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو مجهز به فناوری غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، اعزام کرد. سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 11 ژوئیه اعلام کرد، دشمن در هیچ یک از جهت ها به اهداف خود نرسید و تلفات آن از 26 هزار سرباز و افسر، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت. در میان تلفات و خسارات 17 تانک لئوپارد، 5 تانک چرخدار AMX فرانسوی و 12 خودروی رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی، 43 هویتزر M777 و 46 اسلحه خودکششی از لهستان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه بود. فیلم بلند شدن دود از تانک سوخته لئوپارد در میدان نبرد بازتاب بزرگی در غرب داشت. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 ژوئیه اعلام کرد، "حداقل تا کنون" هیچ نتیجه ای برای سربازان اوکراینی وجود ندارد و متصدیان غربی "به وضوح" از روند "ضد حمله" ناامید شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала