واکنش ها به طرح نافرجام ترور سلیمانی

© Photo / IRNAسردار قاسم سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نسبت به سخنان سرلشگر سلیمانی واکنش نشان داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نسبت به سخنان سرلشگر سلیمانی واکنش نشان داده شد.

روز سوم ماه اکتبر،رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در تشریح بخشی از طرح ترور فرمانده نیروی قدس سپاه بیان داشت: در این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار  حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن 350 تا 500 کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی  حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

اغلب رسانه های غربی نیز واکنش های متفاوتی به سخنان فرمانده سپاه نشان دادند.

تایمزآواسرائیل نوشت: قاسم سلیمانی ادعا می کند که پهپاد اسرائیلی در سال 2006 او، سید حسن نصرالله و مغنیه را هدف قرار داد.

خبرگزاری ایتالیایی سادِفِنزا نوشت: طی مصاحبه ای با سرلشگر قاسم سلیمانی ناگفته های جنگ 33 روزه بیان شد. سلیمانی گفته بود که دونالد ترامپ نمی داند جنگ با ایران چقدر هزینه خواهد داشت. هزینه های مالی این جنگ در حدود چندین تریلیون دلار تخمین زده می شود. در صورت حمله آمریکا به ایران، قول مادر تمام جنگ ها را به ترامپ می دهیم. جنگ با ایران می تواند پایان آمریکا به عنوان یک قدرت جهانی باشد.

کاربری در صفحه خود در توییتر نوشت: جوری در مورد طرح ترور نافرجام قاسم سلیمانی توییت نمیزنید که قشنگ معلومه نشستید دعا میکنید تو عراق یک بلایی سرش بیاورند.

حسین طائب در این رابطه نوشت: دشمنان جمهوری اسلامی، حاج قاسم را نشناخته‌اند.

​کاربر دیگری در این رابطه اظهار نظر کرده و نوشت: اسراییل چنان از پروژه ترور سردارسلیمانی مطمئن بوده که نتانیاهو تو دیدارش با سران ارتش اسراییل گفته:تاچند روز دیگه سلیمانی رو نمی بینید!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала