بازداشت عوامل پشتیبان گروهک تروریستی جیش‌العدل در شهرستان راسک ایران

© Wikipedia / MrInfo2012نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2024
اشتراک
طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان سیستان و بلوچیتان ایران در مدرسه دینی پشامگ شهرستان راسک بازداشت شدند.
به گزارش اسپوتنیک،‌ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم (در ایران جیش العدل را چنین می نامند) ) در تاریخ های 24 آذر 1402 در ستاد انتظامی و 16 فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.
ایروانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2024
سفیر ایران: شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی جیش العدل را محکوم کند
جیش‌العدل یک گروه شبه‌نظامی اسلامگرای اهل تسنن در استان سیستان و بلوچستان ایران است که با نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می‌پردازد. این گروه توسط ایران، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و نیوزیلند به عنوان یک گروه تروریستی شناخته شده که مسئول چندین حمله و آدم‌ربایی علیه افراد نظامی و غیرنظامی ایرانی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала