در صندوق بین المللی پول از وضعیت ناامیدکننده کشورهای ثروتمند سخن گفتند

© Depositphotos.com / Feverpitchدر صندوق بین المللی پول از وضعیت ناامیدکننده کشورهای ثروتمند سخن گفتند
در صندوق بین المللی پول از وضعیت ناامیدکننده کشورهای ثروتمند سخن گفتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2024
اشتراک
الکسی موژین، مدیر اجرایی روسیه در صندوق بین المللی پول (IMF) در مصاحبه با اسپوتنیک گفت که کشورهای ثروتمند از جمله ایالات متحده آمریکا به دلیل مشکلات بدهی ملی در وضعیت ناامیدکننده ای قرار گرفته اند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "سوال اصلی این است که کشورهای ثروتمندی مانند ایالات متحده با این بدهی ملی چه خواهند کرد، به نظر من وضعیت آنها ناامیدکننده است".
به گفته موژین، اگر در مورد کشورهای فقیر بدهی ها باید حذف یا تجدید ساختار شود، کشورهای ثروتمند چندین گزینه برای حل بحران بدهی دارند.
این مقام اجرایی گفت: "اولین راه این است که مسیر مستقیم را در پیش بگیرید: دستیابی به مازاد بودجه اولیه، حفظ آن برای چند سال، بسته به اهداف زمان بندی کاهش بدهی ملی، کاهش آهسته بدهی ملی در ترکیب با رکود اجتناب ناپذیر".
میزان بدهی ها در جهان  به رکورد جدیدی رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2024
صندوق بین المللی پول کاهش رشد اقتصاد جهانی به 2.8 درصد را پیش بینی کرد
وی افزود: همچنین می توان از طریق رشد اقتصادی از بدهی خارج شد یا با کمک تورم، ارزش بدهی ملی را کاهش داد، در حالی که صندوق بین المللی پول در ارزیابی های خود همه این احتمالات را برای آمریکا منتفی می داند.
در نتیجه، همانطور که موژین توضیح داد، آنچه که برای ایالات متحده باقی می ماند اینست که "هیچ کاری انجام ندهد و شاهد رشد بی پایان این بدهی باشد" یا "نفرت انگیزترین گزینه پنجم" را انتخاب کند، که تجدید ساختار یکجانبه بدهی است که این کار را فقط برای دارندگان خارجی اوراق قرضه دولتی - بانک های مرکزی تمام کشورهای جهان انجام می دهد.
او در پایان گفت: "چیزی که کاملاً فراتر از مرزهای خیر و شر خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала